Hoe u bezoekers jarenlang op bezoek kunt houden met e-mailmarketing

Na een online campagne beginnen veel internetmarketeers zich af te vragen hoe ze vervolgbezoekers kunnen aantrekken. Dit is een moeilijk en tijdrovend proces, maar als het correct wordt gedaan, kan het het verschil betekenen tussen verkopen en verloren klanten. U moet het volgende doen om ervoor te zorgen dat uw vervolgmarketingcampagnes resultaten opleveren.

Opvolging Bezoekers

Gebruik altijd e-mail om met uw nieuwe bezoekers te communiceren. Met e-mail kunt u met hen communiceren vanaf het moment dat ze zich aanmelden en kunt u een voortdurende relatie met hen opbouwen. Het belangrijkste dat u moet onthouden bij het verzenden van e-mail, is het gebruik van de juiste onderwerpregels, die de toon zetten voor uw campagne. Onthoud dat zelfs als u geen pay-per-click-systeem of een banneradvertentie gebruikt, u, als u een goede respons wilt krijgen, de juiste omgeving voor uw e-mailcampagne moet creëren.

Een ander belangrijk ding om te doen is het maken van een squeeze-pagina. Uw website is de eerste plaats die mensen zien wanneer ze op uw advertentie klikken, dus het is belangrijk om uw boodschap rechtstreeks op hen over te brengen. Een squeeze-pagina laat ze weten waar de informatie op je pagina over gaat en laat ze ook weten wanneer ze een gratis geschenk of korting kunnen krijgen.

Vervolgbezoekers komen in de vorm van e-mailadressen. Houd deze e-mailadressen actueel en bewaar ze in ons bestand. U moet regelmatig follow-up-e-mails sturen naar mensen die zich hebben aangemeld voor uw nieuwsbrief of die u een e-mail hebben gestuurd als ze over uw producten hoorden. Zo blijven ze op de hoogte van uw promoties en blijven ze geïnteresseerd in uw aanbiedingen.

Wanneer u vervolgmails verzendt, wilt u een gratis rapport of e-boek bij uw aanbieding voegen. Dit kunnen de nieuwste specials en aanbiedingen zijn, evenals details over het product. Het is ook een goed idee om vervolg-e-mails te sturen met een add-on-optie zodat mensen zich kunnen aanmelden voor uw mailinglijst.

Vervolgbezoekers zullen het op prijs stellen om een ​​freebie zoals een rapport, eBook of product te krijgen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk graag reageren op een andere vervolgmail die dezelfde voordelen biedt. Als je een blog hebt, voeg dan een add-on toe om ze regelmatig gratis inhoud te sturen. Voeg ook links naar uw website toe, zodat ze deze vaak kunnen bezoeken.

Houd er rekening mee dat mensen zullen stoppen met het lezen van artikelen of nieuwsbrieven als ze zich vervelen of in de war zijn. Bied iets waardevols aan degenen die op zoek zijn naar die informatie. Geef ze niet alleen iets gratis, maar geef ze ook iets terug in de vorm van advies of tips die hen kunnen helpen.

Vervolgverkeer komt in de vorm van mensen die zich hebben aangemeld voor uw mailinglijst of e-mailadres. Houd er rekening mee dat mensen vaak vergeten uw website of nieuwsbrief te bekijken. Geef ze iets te maken met hun vrije tijd. Laat ze weten dat je altijd bereid bent om naar hun vragen te luisteren en dat je ze waardevolle informatie geeft, of het nu voor hun nieuwsbrief is of voor andere doeleinden.

Freebies en nieuwsbrieven zijn geweldige marketingtools. Ze houden u in contact met uw klanten en helpen hen op uw mailinglijst te blijven. Deze abonnees zijn geweldige prospects voor uw verkoopexemplaar en verkooppraatjes.

Vervolgbezoekers zijn als loden kogels: ze helpen uw geloofwaardigheid op te bouwen. Je lezers moeten het gevoel hebben dat ze jouw aandacht hebben, want je hebt hen waarde gegeven. Door hun leads op te volgen, kunnen uw lezers u zien als een expert in uw vakgebied. Ze zullen eerder bij u kopen als u uw expertise kunt aantonen.

Het belangrijkste voor sommige parttime bedrijfseigenaren is het bijhouden en uitbreiden van uw lijst. Door een opt-in e-maillijst aan te maken, met vervolgmails, zorgt u ervoor dat uw klanten constant aan uw aanwezigheid worden herinnerd.

Uw lezers moeten weten dat uw website bestaat, omdat dit hen helpt te onthouden u te bezoeken en niet ergens anders te zoeken. Houd er rekening mee dat e-mailmarketing een geweldige manier is om een ​​relatie met uw klanten op te bouwen.